close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有關於W32.Stration@mm一問

發問:

我中左哩隻病毒丫~~~~真係想死!我用norton既!佢久唔久就彈一句話偵測到有哩隻野!但係又話已經delete左個file~~不過又成日彈出黎喎!點算好丫!唔該幫幫忙丫!thx~~~ 更新: 重未解決到! 林住今晚再裝過個windows~~ 其實我之前都上網搵過解決方法,可惜搵唔到! 所以先上黎問下~~~~

最佳解答:

你好呀...我想問一下你中那個病毒清除左未呀...因為我而加都系中左呢只毒,個情況跟你一模一樣!!好煩呀.........如果你有任何方法可以教埋我嗎??thank you very much!!

其他解答:

答者簡直係戇居之中的戇居,人問你你反問番人,你不如自已問個問題呀!戇Q!|||||I have the same problem too, tried to scan for virus with System Restore deactivated (as recommended in Symantec.com), however, 2 of the infected files cannot be deleted/ repaired. Please post any termination methods that you know of. Many Thanks!|||||用費爾強力木馬助手,上網自己搵,有斷尾功能.
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()