close
標題:

AS 成績問 smallbang16

發問:

我現在UK讀緊A2, 今年8月中 AS 成績 : Mathas A (有1個細分b), Econ A, Chem A, ielts 7.5, I aim to LSE, 請問以我的成績取得 offer 機會大不大? 有 work experience in bank about 1 week.

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) I aim to LSE, 請問以我的成績取得 offer 機會大不大? >> 就咁睇你既成績, 係可以試apply 既, 因為你既overall grade 有aaa. 但係有冇offer 我唔可以100% 咁答你, 因為depends 好幾樣東西你都應該知道的. 如你既personal statement, 你既reference letter (學校出既), 同埋你既predicted grade. 如果都ok 的話, 咁個機會會高少少, 而你亦應該要有心理準備可能要interview, 咁而offer 亦都好睇你既表現既. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()