標題:

yahoo 拍賣規例 (多項物品於同一拍賣內發售 )

發問:

我想放d漫畫上去拍賣,但2次都係被删除 原因(多項物品於同一拍賣內發售 ) 但我見d人放成二十幾套都冇事 我唔係好明點做 不是可以放同類物品? 可否長細d告訴我^^ 定係將咁多套漫畫名 放上標題就ok?

最佳解答:

好多都係走”灰色地帶”,始終yahoo拍賣管唔曬,除非有人舉報,否則你既拍賣都唔會被del~ 假設你有十套漫畫想賣,而你又想”博大霧”,可以試下: 1可以將標題定為”十套漫畫(如xxx、yyy)散買一套$aaa,十套$bbb” 2售價一定要係$bbb(標題所講十套加埋既錢) 3最後內容要講”十套$bbb,可散買,一套$aaa,有意者請下bid之前與本人聯絡,否則視作亂bid” 有興趣散買既人,你可以私下同佢聯絡。

其他解答:

多項物品於同一拍賣內發售 的定義係同種類、同價錢既嘢 我諗你要留意吓你的介紹內容 係咪有D字睇眼有問題 例如幾套唔同價錢 ← 一定唔得 或者你寫明 → 10套任揀一套 另外留意你有無係內容寫 email add + 電話 如果你的拍賣被人投訴,有時可能係其他問題架|||||Buystation 香港拍賣網 http://www.buystation.com.hk 唯一有地圖顯示功能的免費拍賣網/ 免費網上商店/ 分類廣告/ BLOG / 以物易物 PS: 不用信用卡登記 / 可用 Paypal 收款 我想放d漫畫上去拍賣,但2次都係被删除 原因(多項物品於同一拍賣內發售 ), buystation no such control

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()