close
標題:

15歲男仔發育問題

發問:

我年底15歲,我JJ近幾日變成深啡色,係唔係有病呢? 點解我JJ重未增長發育及未有陰毛呢? 我近兩日左邊乳頭腫起來,我係唔係有病呢? 我哥哥20歲,佢JJ扯起有6.25吋長=16cm,佢話佢14歲已經咁長,我JJ扯起只有3.1吋長=8cm,我驚我JJ太短,做唔到愛,我JJ正唔正常?我JJ幾時先可以好似我哥哥碌JJ咁長?

最佳解答:

膚色問題,唔係有病. 冇病ga症狀係jj變色... 各人發育期都唔同 男發育期係13-22歲期間, 所以唔洗驚架. 乳頭腫起係發育先兆. 同樣都係冇症狀係乳頭腫起... 乳癌症狀係乳頭變硬, 仲有極小機會男有乳癌... 我fd 14歲都係得7-9cm到... jj短唔會做唔到愛, 只會可能令對方唔夠爽. 15歲仔,仲有大把時間發育. 無人知你第時jj幾長... 個個人發育不一... 唔好太憺心吧,努力讀書啦!

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我年底15歲,我JJ近幾日變成深啡色,係唔係有病呢? 一定唔會..jj既毛色個個唔同~你可以既話自己染彩色都中得-3-.. 點解我JJ重未增長發育及未有陰毛呢? 個個人發育都唔同..基本上未增長同未有陰毛都係多餘..好快就會出.. 我近兩日左邊乳頭腫起來,我係唔係有病呢? 乳頭開始發育..你唔理佢就會冇咩野嫁啦.. 我驚我JJ太短,做唔到愛,我JJ正唔正常? 你精多就自然做到愛嫁啦..[不過短既話唔多唔少都會令女方覺得....] 我JJ幾時先可以好似我哥哥碌JJ咁長? 都係個句..時間問題啦...
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()