標題:

QQ音樂好慢

發問:

最近我個QQ音樂唔知點解load得好慢, 連down歌同聽歌都係好慢, 有時仲話咩連接伺服器冇反應 定唔知咩咁,Sorry呢,唔記得左, 我最近加落去ge歌都係咁,load超慢lor!!! 我個QQ音樂down左7個月左右, 究竟係咩問題? 係咪我部腦中左毒? 我問過我個fd,佢話佢都試過, e個係咪QQ音樂ge問題呢?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

建議你去再下載多次咯,,估計系版本問題或者系文件出現問題

其他解答:
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()