標題:

bb奶粉好不好?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問有冇bb食S26奶粉?好不好呀?

最佳解答:

據本人的經驗S26是比較(肥)的奶粉因為我BB去年在澳洲轉飲S26兩個月可能因天氣好及水質問題,就飲得好肥,其他solid food都食得好好! 但回到香港照食就出事,除了飲奶,其他食物也不吃,臭臭亦很硬,起初以為是水土不服,後與其他媽咪講起,可能是奶粉,原來不是個個BB受得(香港也比較濕熱),跟住問惠氏,原來吃得份量多會無胃口,後轉了奶粉就無事。 2007-05-29 13:29:21 補充: 人奶係好,但因為現今成人食的東西比較雜,食得太久會(削-我奶奶講),所以我都係食了4個月人奶,其間亦要混食配方奶粉,因為有啲BB食人奶耐唔食配方奶粉,我BB就係有這種情況!

其他解答:

金裝的奶粉好熱氣,我同大嫂個女都受唔到,疴到 pet pet 流血 但係我朋友個女就可以接受,仲好吸收,肥妹仔一個 因為每個bb的腸胃都唔一樣,其實你可以試一試 大約一個月你就知道是否適合你個bb|||||你好 !!! 我個bb2個月 ... 都係食s-26 ga !! 我就覺得冇咩問題 ... 係熱氣左 ... 講真 ... bb 食咩奶粉都係會熱氣 ... 問題係會唔會影響到個便便 ... 會唔會太硬又或者肚仔呵 ... 而我每次佢一醒左我就會比d水佢飲左先 ... 我亦會開奶時奶粉比少1/4 佢 ... 佢係會好快肚餓 ... 但最好ge方法係勤d比水佢飲 ... 佢一醒就比水佢先 ... 我到而家都係咁 !! 希望可以幫到你|||||我BB因早產了4週所以醫生建議食S26,都OK! 人地話好熱氣容易便秘或便便硬,我BB日日有便便(軟的),好好胃口,又訓得好,姑娘話佢的體重追得好好十分適中(由初出生5磅3至現在3個幾月13磅重),個個BB不同,我的院友朋友的BB都食緊,都OK!其實食什麼奶粉都要給BB在餐與餐之間飲水(尤其現在天氣酷熱),至於食S26會好肥,講真營養高先會肥你都要佢吸收頭到先會肥,6個月是BB幾重要的階段,你可以到6個月後轉食其他奶粉的。|||||我bb三個月,係食人奶,人們話s26好熱氣。如果食奶粉可以試下日本奶粉(如:明治,森永等) 不過我覺得人奶都係最好。
arrow
arrow
    全站熱搜

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()