close
標題:

彈鋼琴時有ss聲(全新鋼琴)

發問:

大家好, 我6 月在TOMLEE 買左部全新既YAMAHA 回來, 頭十幾日都未發覺有咁既聲, TUNE 過第一次後就發覺有咁既聲, 初初只係發覺某D 音會係咁, 但係越彈越發覺好多音都會有SS 聲, 我已經將所有琴頂既野都拿走晒了, 但係仍然都有SS 聲(尤其是大力彈時) 但係最奇怪是, 時有, 時冇, 有時琴頂D 野冇拿走都冇事, 總之就係隨時都會有機會有呢D SS 聲, 個一刻我即刻拿走晒D 琴頂上既野都好, 有時可以解決到SS 聲既問題, 有時就唔得, 仍然SS 聲.... 咁唔知係咪部琴有D 咩問題呢? 壞? 有冇得解決的呢? 同埋請問咩係叫共振, 我呢個情況係定唔係? 可以點樣解決呢? 謝謝!

最佳解答:

你呢種情況極可能和共振有關,因為是全新的琴所以很多時琴身會有木槺之類的東西黏附在裡面,這些物質很容易和某些音的音頻發生共振,產生sa sa聲,解決的辦法唯有找出sa sa聲發出的地方(通常在琴鍵附近),你可試下用適度的力拍下該位置,但要完全解決還需待一段時間,它自然會好的. 除此之外,有可能是琴弦上有絨毛,這個毛病只要叫調音師傅抽走絨毛便可

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

ar... 買鋼琴... 下次唔好買yamaha了. d聲唔好聽. 我有部yamaha... 真係想dum左佢.= = tune完之後有ss聲, 咁都好明顯同tune有關. 我諗你搵個調音師問下點解決, 都好難自己整番好, 尤其你話咁多粒音都有呢d怪聲. 因為鋼琴係由琴鍵敲擊琴片發聲, 如果ss聲好唔尋常了, 可能有d野唔岩位, 震個陣hi到. 共振係物理現象, 意指, 當個鋼琴tune好左, 例如A音440hz, 發出既聲(同標準440hz音叉)有共鳴的效果(響d,實d既聲). 你所講既ss聲同其振冇關.|||||我部新琴鋼初初一個月也會發出 SS 聲, 但用得多, 便開始慢慢 減少及無. 若你這現象已出現長時間, 最好找調音師上來查一查.|||||我屋企都有部鋼琴,如果你部琴有ss聲,有兩個可能,no.1你部琴可能因為潮濕,no.2你要find個調琴師較個部琴. 應該可以help到你!
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()