close
標題:

6月中第一次去台北,是否住近捷運較方便?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

打算6月17日至19日去台北,兩公婆是第一次前往哦,請問有無平價機票+酒店呢?又是否住捷運附近會好d呢?希望食野同周圍行下 更新: 如果住近西門町,有沒有比較好的酒店選擇呢?又如果選四季酒店方便嗎?

最佳解答:

平價機票+酒店的話,你可以去一d唔太出名既旅行社睇睇(not康x,美麗華等等),係旺角荷理活商場有好多.....即係商務對面果個商場,not賣西裝果個商場!不過安唔安全就你自己揀la,我有朋友去果度買過,佢話ok! 而我自己就去美麗華買,係2006年11月出發..........因為我住左一晚溫泉旅館,所以貴左少少....連埋機場稅之類大約二千三四左右la! 你記得去到台灣,見到有咩旅遊小冊子都拎黎睇睇,有時有意外收穫,如買野有平之類! um.........我當時係住西門町,一個字.....正! 由於西門町有台灣旺角之稱,會比較多野行同多野食,一出酒店門口就有野食la...........揀左好多先揀到食咩!! 去到台灣捷運站時,記得記得買悠悠咭,好似八達通一般咁用,坐捷運好似有八折架!!勁平.......唔記得幾錢張,大約一百二十五蚊港幣左右好似,係運埋按金,按金同用唔晒既錢,可以退番比你,但記得要搭夠唔知十程定點先有得退咭,切記切記! 記得搭巴士ar,火車等等都無得用悠悠咭,要入錢架....所以記得唔好用晒d散銀!廿蚊記得袋多ddd!! 如果你想去九份,你記得睇清楚火車開車時間.....我記得我去果時,去到火車站岩岩走左班火車,要等....一個鐘! 介紹少少我既行程比你ar,同埋我覺得好食既野食! 第一天:淡水加溫泉旅館(由於我坐既飛機比較晏,過到台灣入埋境都三點la...........最後去到淡水都天黑la,搞到無咩野睇!)如果你想去老街買亞婆鐵蛋,你就記得睇清楚地圖先好行arrrr!or問人.....好多人都好好,會答你架! 係淡水我食左........阿給........其實........都ok好味,不過唔記得係咩包住d粉絲之類,有d地方係自助架,要自行去拎野食!我行左一個唔知咩夜市,果度有間食相樸火鍋架,都好好味,d人仲好好,我地叫一個火鍋,佢比兩碗飯我地...........野飲又任飲架,價錢係廿五蚊港幣,值得一試! 第二天:去到西門町就去左食台灣牛肉麵(我唔記得我去果間叫咩名,但係好似係老字號黎架!).................都ok好味,不過台灣周街都係牛肉麵架,你可以慢慢揀..................之後我就去左國父紀念館同+101+美麗華摩天輪+士林夜市! 士林夜市唔止多野食,仲好多衫ar,鞋ar,鏈等等既野賣...記得要試下個炸雞扒....好味arrr!!摩天輪都值得一去,好靚好大.......九十蚊台幣一個ar好似!夜晚去勁正! 第三天:九份+基隆廟口夜市,果日我係十二點左右先離開酒店.......miss左一班火車,大約四時去到九份............好靚好多野食,特別係個叫乾麵既,我食到唔停口ar!好多野睇好多野食,太陽餅都係一個唔錯既選擇!之後坐巴士去左基隆既廟口夜市.......每人四十五蚊台幣,去到基隆,個司機通常會叫到廟口夜市架,記得留心聽聽,車程大約一個小時! 呢度既夜市係食海鮮為主架!坐番火車返台北,就去行左西門町.............西門町好得意架,d鋪頭全部都十一點就關門,佢地好有默契架...............十一點三,四左右條街就靜晒架la!記得試下個蔥找餅,好味到暈ar我覺得! 第四天:去左總統府la,香港同國內護照係無得入內參觀的!佢每日既參觀時間係早上九點到十二點.....中正紀念堂.....好有氣勢既地方,每日都有軍人換崗睇,不過我唔知正確時間,我果次都係咁岩睇到!植物園............可能會比較少d人揀去呢度,但我覺得ok,好多植物睇,仲有松鼠係周圍跳黎跳去,仲唔怕人架.........今日就無咩點食野.....所以無咩好介紹! 如果國語唔太好的話,記得帶本簿仔,我每日都帶住本簿仔出門口,有時唔識講就寫比d人睇,佢地會教你架la!我更會將每日行程寫落簿仔度,等自己知道應該去邊度...........仲有我會睇清楚地圖,去邊應該坐咩車,係邊個站轉車等等! 希望你玩得開心la!

其他解答:

6月中都未算旺季, 如要求唔高, 千多元已有機票加酒店, 我見議你第一次最好去四日, 因為三日很趕. 除非你搭港龍, 佢早機去係8:15am香港出發, 夜機係9:00pm台北飛, 不過相對貴少少. 住捷運當然方便, 因為淡水同動物園都可搭捷運, 由動物園站可乘的士去深坑, 大概120元台幣. 去士林夜市亦可在劍潭站落, 很方便. 而在劍潭站有免費suttle bus 去美麗華, 可以坐摩天輪. 其實台北市坐的士亦很方便, 而且不貴.|||||三日兩夜的話 去康泰都已經有幾平既比你了 大概千二三蚊有間好好的啦 住捷運附近係肯定的 唔好住得太遠離市區添 始終方便好多 其實最好買本關於台北自遊行既書 我同女朋友去果陣都係有本書幫手咋
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()