close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

MSN病毒(10分!)

發問:

唔知大家有無接觸過... 近排MSN有個病毒... 你中左就會係你唔知ge時候sd d類似相ge zip檔出去... 入面都係病毒... 我前幾日拉左野... 請問應該點樣先攪得番... 因為而家個MSN又用唔到... 我試過重裝都唔得...有無人可以幫到我? 更新: 因為我係幫朋友問... 所以唔係太清楚個名係咩.. 我上網睇過下唔知dl咩software可以攪店, but佢又寫得唔拖唔水... 我都唔係太知應該點

最佳解答:

一定要洗機啦,,我唔知係咪一定要,,不過我之前右係收左呢d病毒.. 攪到衰左- -''on個陣成日自動狂sd病毒俾其他人,,攪到我個陣超火= ='' 洗機啦,,一開機好似狂禁f11定f12`

其他解答:

你可唔可以提供你收返黎果個zip叫咩名 如果唔係就幫唔到你
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()