標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我jj係咪好短?

發問:

我今年16 未扯有5,扯左有11 算5算短? 我校有D人好長,有成17嫁,成日拎出黎晒! 其實你地支5支持男仔細細個就割包皮? 因為我細個已經割左? 割左同長短有無關係? 大家覺得著邊類底褲好呢? 人地話著孖煙通好D,但我返學要著白色褲 著深色底會透,但白色孖煙通好似好怪 所以只好著返白色三角底 更新: 你地留MSN,我+你地 更新 2: 但我條校褲PAT PAT位係單邊袋,著三角白底都見到條底褲邊,何沮著深色孖煙通

最佳解答:

哈哈大家好嗎:16歲仔青春期還沒完成呀,未勃起5cm,勃起有11cm,基本上ok了,因為亞洲女性陰道大約由8cm至12cm的長度,靈敏度多數在前段的位置4cm至6cm度,陰莖只要夠硬技術佩合11cm卓卓有餘了。你的同學中有17cm呀,他們時常拿出來榮耀,有什麼好理呀,由得他啊。有無聽聞短小精幹,試想象一吓,靜止下5cm,受到刺激勃起11cm變硬變大足夠使用呀,朋友未到成長期哩,還有得大的,唔好灰心,還有越刺激越大呢,未知數?又有無聽聞大而無當呀,我從記錄片看過一些片中的人陰莖很大及長的,女子見到起先驚訝,後來個個都怕怕呀,男性的陰莖主要是由心臟泵血充沛陰莖海綿體變大變硬的,陰莖過程長、大,要充血變大的話,心臟基礎要相當大大健壯才能辦妥。如果唔系的話,好快血液、血壓供應不足變成死蛇難鱔了,軟弱無奈的,就算夠硬的、吓吓頂頂到底,女性難受呢。包皮長當然要割的,要割自然越細割好過大了才割呀,細時割復完快得多和自然啲,長短多然唔關割包皮事哪,著邊類底褲,這個好個人呵,我同樣會著孖煙通和三角褲的,有雜色的、淨色的、粉色的,舒服為主要,同樣是看環境需要的,如果你在發育時期最好的是比較鬆身一點點的,不要令陰莖過度受壓迫,留給多多空間讓JJ發展呀。無錯著白色或淺色的面褲當然著白色的三角褲了,同樣可以著一些較細的平腳底褲呀,淨色、淺色、粉色的,小暗淡花的內褲都有,先奇唔好介意別人的眼光呀,要以自己自然舒適為主要標准,呀還有是環境需要呢,無理由面褲淺色內褲深色的,標奇立異,好嚇人呀﹏希望你看得明白和幫助到你解放疑惑呢,拜拜了。 圖片參考:http://imgcld.yimg.com/8/n/HA00919929/o/701005130079013873410720.jpg

其他解答:

aaconan@hotmail.com|||||1. 割左包皮會令陰莖和龜頭發育更好 2. 如果你自問整個身體已經完全發育成為一個成熟男人的身體, 這樣陰莖就不太會繼續發育 3. 我既fd個人經驗: 男學生白褲, 就算深色孖煙通都唔會透, 除非落雨淋濕, 平時應該唔會透|||||放心啦,你不要介意,順其自然|||||regan0225@hotmail.com 你加我,,,我一定答到你=]|||||唔一定......你都係16姐....未扯有5,扯左有11wow.....唔支持.....割包皮好樣衰嫁.... 孖煙通就舒服d囉...三角底就冇咁舒服囉.....但係我著三角底....著到比啦...出汗線.....自己諗諗啦><......tigger4516@hotmail.com|||||OK la We can chat chat fermathk@yahoo.com|||||11算比較短少少 割唔割係睇有無需要 著咩褲,自己試下邊個舒服咪知,有人鍾意緊身有人鍾意鬆身fing fing 下 hksouth@hotmail.com|||||msn:andy_ho_on_tik@hotmail.com|||||算 孖煙通 MSN: tommyhcl@hotmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()