標題:

bb夜晚訓得唔好?

發問:

bb而家差唔多六個月晚晚訓覺都醒四五次,唔知有無方法可以令佢一覺訓天光呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

bb 平時係咪好食得, 我個仔七個月時晚晚訓覺都醒一次, 佢果時已晚上6:30 吃一碗粥仔+bread. 睡前9:00 pm仲飲支奶 6-7 安 (我想比8 安, 但佢只肯吃6-7 安) 但都晚晚訓覺都醒一次, 比支奶佢飲便ok, 再睡到早上. 我之後晚上6:30便比佢食綿d 的飯仔. 睡前9:00 pm仲飲支奶 5-6 安的奶, 佢便睡到早上六,七 點. 希望只是bb 需要多吃 solid food. 我希望幫到你. 而我女兒bb時 晚上喊, 我試了多次知她不是餓, 不是太熱, 太凍, 不是生病, 我朋友要我下決心比佢喊幾晚, 她便 ok, 當然她初時喊好耐. 好心痛la. 但長期晚晚訓覺都醒,這樣大人及bb 也易生病.

其他解答:

第一件事, 您要調校bb訓覺的時間, 盡量日頭唔好比佢訓咁多, 夜晚就可以訓得好d, 另外bb初頭係會訓得唔好, 同埋會成日半夜起身, later 會好d , 同埋可以比多d水佢飲, 如大個d煲d涼荼比佢飲都ok的, 不過您還是看定一點才說, 所以您現在要習慣下佢會成日起身吧, 希望幫到您啦|||||其實可能佢無安全感我BB由4個月大用腸形枕頭,放一件媽媽穿過的衣服因有媽媽的味道,訓覺前不可玩太利害.|||||有幾個可能原因:1. 可能口渴, 想飲水,咁你臨訓前給bb多d飲水,因為我個女臨訓前可以飲一樽水(奶樽)先訓 2. 可以心火盛熱氣, 咁煲些涼湯, 例菊花水, 紅蘿蔔水,3.可能出牙前都會, 因為唔舒服, 燥熱加, 不過你要看看bb有無流口水,有無阿牙仔便便,有些bb6個月左右已經出牙. 以上3個最大的可能是熱氣,所以訓得不太好, 你可以試試
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()