標題:

jj問題 boy come

發問:

me 13yrs old 唔扯有6-7cm 扯左有8-10cm到 冇毛 (好似)有d黑色毛孔 我唔知我有冇做手術 不過勃唔勃起個龜頭都係到 Q1 我幾時有毛? Q2 我條野向上擺好定向下? Q3 我自慰冇精 點算?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Q1 你問幾時候有毛, E個因人而異,因為每個人發育年齡都不同, 例如有人早熟有人遲熟,所以你E+未有毛5洗怕, 遲早都會有. Q2 你問條陰莖向上定向下擺好. 我答你我個人認為向下擺好D, 因為如果向上擺,勃起的時候會頂住,好5舒服. 其實你個人喜歡向上定向下都得,最重要覺得舒服. Q3你問自慰無精, 你是否確定你自慰有野射出黎? 還是只是在陰莖上摩擦無野射出黎, 如果5系 還有1個原因就是你未發育, 未產生男性荷爾蒙 睪丸未產生精子所以自慰無精. 另外加多句精子系奶白色.

其他解答:

q1 唔知你因為係關你身體事 q2 上la 下ge 話扯會頂住 q3 打多幾次就有ga la|||||Q1 尼啲野就好personal既..唔定架.可能過多幾個月就有 Q2 向上我覺得好啲(睇落).不過有咩影響我唔知 Q3 你又知?_?你肯唔肯定先
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()