close
標題:

有關防曬用品的

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問,,, ipsa, sofina 同 skinfood 那一種防曬比較好用~!!!!!!!!!! 急的~!!!請大家幫幫忙~! 本人屬混合性偏乾,,,T 字位出較油~!!! 有暗粒 想搵一隻唔「笠」的防曬 要防水同防汗,,, 因為for outing,,,, 或許大家有什麼好介紹,,,

最佳解答:

我是屬於外油內乾加極度敏感的﹐就T字很油﹐兩頰乾脫皮。IPSA 的PROTECTOR SUPER TRANS SUNBLOCK EX (SPF 50)﹐ SOFINA UV CUT MILK SPF 50﹐ SKIN FOOD BROCCOLI SUN CREAM SPF 42 這三個﹐我比較喜歡 IPSA 和SKIN FOOD。 IPSA質地比較傾向水D的防晒﹐而且不油和容易推。而 SKIN FOOD這個是當初因為便宜而買﹐結果效果也不錯﹐質地比較杰沒IPSA這樣容易推﹐但也不會太油。最主要是這兩個我都沒出現過敏的現象。 而SOFINA我就不太喜歡﹐它給我一種很悶的感覺﹐就擦上臉﹐毛孔感覺給一層東西蓋著這樣﹐所以用了一個星期就用來做身體防晒或去游泳才用。 如果要外出﹐最好就選擇高係數的防晒﹐就算忘記補擦也不會曬的太黑。記得擦之前要搖均勻。 我選擇的次序為 1 - IPSA﹐2 - SKIN FOOD﹐ 3 - SOFINA。 希望以上資料幫到妳啦 ^^

其他解答:

skinfood 好 好 多, 唔 焗, 好好用!|||||如果搽面既話,shiseido既效果比較好 搽完又唔 “笠” 又唔油 而佢每隻防曬都會有專用ge洗面 如果配埋佢隻洗面,除左可以洗返d防曬仲會有平衡膚色ge效果 also, apart from 防曬 曬後護理都好緊要 個人推薦clarins既after-sun cream就專係搽面既 好好用,又唔驚會甩皮|||||sofina 的好d..
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()