close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

英國AL返香港大學讀1問

發問:

我GCSE同AL都係英國讀,讀理AL想返黎香港讀大學,諗住讀同CHEM有關個D科,好似BIOCHEM呀,CHEMICAL ENGINEERING咁.想問下有邊間大學CHEM好D同理我應該點樣報呢?通常要咩GRADE先收? 更新: 你話要比多錢係學費會貴D,佢當我係海外本科生?咁我衣個CASE會唔會有政府資助?

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 我而家係英國讀緊chem既, 之前都有搵過HK讀chem既學校既, hk既science, hku既science係幾好既, 之後就係ust同cu.. 咁呢, 佢地好多時都係online application 黎既, 你可以send application form俾佢地, 係個web度既..不過要俾多d錢既... online果個呢, 好多時10月度就會有得報了, 你上去佢地個web page, 開一個account, 咁就有14日可以填既.. 要寫你既grade啦, 想apply d咩仲有你既personal statement等等既..之後就可以track佢地既application process了/// 有時有一d science係可以就咁就有offer, 唔駛interview呢... 我個fd報左physics, 佢個offer係bb+pass, 而有個fd apply 左mechanical engineering. 個offer係bbc... 所以呢, 我估engineering既offer應該都係bbb左右了...(gce既成績...) 不過呢, 記住hk既大學係唔睇gce既中文架=] 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=] 2009-05-15 08:10:50 補充: 哦.. 我個意思係, 佢有2個application既方法, 一個係網上apply, 一個係填form apply, 填form呢個method會貴d既..唔係解學費..."

其他解答:
arrow
arrow

    christi56o4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()